Tags

, , , , ,

I 2006 blev det danske modebrand Stine Goya, opkaldt efter designeren af samme navn, grundlagt. Blot året før blev Goya færdig med sine studier med en grad i mode og print. Dette kan tydeligt ses i dametøjet fra Stine Goya, der med kontrastfulde men blide farver, mønstre og print er blevet yders populært både i Danmark men også over resten af kloden. Tøjet fra Stine Goya forhandles i dag i 90 af landets førende modebutikker i verden. Stine Goya henvender sig til den modeelskende kvinde der gerne vil have et afslappet men stilfuldt look. Med en meget skandinavisk følelse designer Stine Goya lækkert dametøj især i kategorierne bluser, toppe og kjoler, men også bukser, nederdele, tasker, sko og accessories. Brandet tillader kvinder også at klæde sig smukt og elegant i hverdagen. Lad Stine Goya raffinere din garderobe til alle lejligheder

Har lige siddet på Trendsales og luret på fine fine ting fra Stine Goya. Der er til mit held virkelig mange items i min størrelse og en del af det jeg har fundet der kan man byde på prisen så det gir jo en en ekstra god chance for at få noget billigt. 

Jeg linker lige til de forskellige ting jeg har fundet så kan i gå ind og tjekke dem og selv lurer andre ting. Der er rigtig mange lækre ting fra hende at finde derinde. klik på billedet og i får det i stor størrelse!

Stine Goya på Trendsales ( link)  

Image

 

silke skjorte – Jakke – Mint grøn strik – Kjole – Rosa strik 

 

 

Indlægget er sponsoreret

