Vi var i søndags en tur oppe og besøge Peters mormor på hospice. Hun har desværre ikke længe igen og man kan godt se og mærke hun svinder ind. Heldigvis smertedækker de hende og det er fantastisk skønne omgivelser og personale der er der. Hun sover det meste af dagen men blir vækket og får mad og ilt. Da vi kom var hun oppe og få lidt mad og havde overskud til at sidde i sofaen og sludre lidt. På den ene side kan jeg godt se det lakker Mod ende på den anden side så kan jeg ikke, men det nok fordi jeg ikke vil ha hun dør. Men man må nok se i øjene at det er endestationen hun er nu. Da vi gik gav knirke hende et kys det var så sødt og fint skulle beherske mig for ikke at græde. Peter tør ikke løbe an på hun er her på Torsdag hvor han skal derop og hun havde et ønske om at få mine hjemmelavet havregryns kugler jeg altid laver til hende til jul, så idag har jeg lavet “dejen” så de i morgen er klar til at bli lavet og taget med op til hende.

20131014-200343.jpg

Smeltet smør, havregryn, flormels, rigtig kakao pulver og så ROM essens. Og så trilles der små kugler i sukker eller kokos.

20131014-200505.jpg

