20131014-194848.jpg

For et par dage siden fik jeg denne lækre salat til aftens mad. Længe siden jeg har fået salat til aftensmad. Men med de store rejer og en god chili soya dressing blev jeg mæt så den sunde og behagelige måde. Godt med proteiner fra kæmpe rejerne. Jeg holder mig forsat fra kartofler, ris, pasta og Hvidt brød. Spiser dog rugbrød til frokost og min havregrød om morgen. Men det fungere fint for mig. Kan mærke en tydelig forskel på min hud og har heller ikke hovedpiner mere. Så det er helt sikkert godt for min krop og min Pcos at jeg ikke indtager det på daglig basis. Sukker prøver jeg også stadigvæk at holde mig fra men i weekenderne spiser jeg chokolade og kage mm mit problem er bare at går jeg først i krig med sukker så kan jeg bli ved hele dagen og det er bare ikke sundt for mig meen nu skal man også huske og leve lidt 🙂

