Tags

, , , , , , , , ,

Image

 

Jeg elsker at se på tøj til Knirke. Det er egentlig ikke fordi hun mangler, men synes tøjet efter hun er kommet i vuggestue blir slidt hurtigt. hun er gerne lidt beskidt efter en dag i vuggestuen så alt tøj blir vasket efter en gang på. Nu kravler hun jo slet ikke mere så der er ikke de store slid på hende bukser mere trods alt. Der kommer børnepenge denne mdr, så tænker at udover et par lækre Angelus støvler som jeg har besluttet mig for skal være dem her med rigtig for inden i, skal hun ha lidt blandet tøj til at være helt dækket ind til vinteren.  Jeg må et smut forbi Zara på strøget som jeg kun arbejder 5 min fra og tjekke ud, de har som altid det skønneste tøj og til rigtig gode priser. H&M har også lidt sødt jeg godt kunne tænke mig at lure på. Planen er at i min ferie i uge 42 skal jeg en tur til Vanløs i en butik der hedder Rend og Hop og købe hendes støvler. Jeg har fået butikken anbefalet af et par stykker, da de virkelig er eksperter i at finde den helt rigtig sko/støvle model til lige dit barn. Hvis der er noget jeg går meget op i til Knirke så er det hendes fodtøj, det skal bare være i orden. 

Image

