Tags

, , , ,

Image

 

Jeg købte sidste vinter en Hilfiger lang vinter jakke og den fejler bestemt ikke noget så den skal også bruges denne sæson. Men derfor var jeg alligevel inde og smugkigge på mit elskede Ebay og fandt hurtigt 2 jakker jeg godt kunne tænker mig. Begge jakker er med fake pels!  Jeg har også fundet en fin kjole fra H&M til 179 kr, og et par skin leggins fra H&M. Jeg købte faktisk nogen inden jeg blev gravid men de er for store nu til at jeg kan bruge dem desværre. Så nu ønsker jeg mig dem igen. De er virkelig fede her til denne årstid elsker at ha dem på til et par støvler og en fin top og cardigan, eller en lang hyggelig oversized trøje. Har også haft dem på til et par høje stiletter hvis jeg sku ud. Så de står altså højt på ønskelisten igen i år. Huerne er fra Gina Tricot elsker at ha huer på og synes den med øre og nitter er ret så sød. Ligeledes er vanterne og pandebåndet. 

