20130917-195728.jpg

Så er jeg langt om længe mobil igen. Hold op jeg har savnet at ku tage billeder og blogge fra en Tlf. Har savnet at ku SMS og ringe, er gået glip af flere ting pga jeg ingen Tlf har haft. Men nu er jeg igen mobil. Hvad gjorde man den gang de ikke fandtes? 🙂
Status med Knirke og vuggestue er at hun er begyndt på i denne uge at græde når man går det er helt nyt men det måtte jo komme, men gør ondt i ens hjerte. Dog stopper hun kort tid efter siger de og det er rart at vide. Ellers er hun glad i løbet af dagen og er et stort smil når man kommer. Hun går en del rundt, nogen dage mere end andre. Vi har været oppe på 10 skridt ca så det går fremad. Inden man har set sig om løber hun rundt, så vildt at tænke på så er hun bare ikke en baby mere. Det meste er klart til hendes fødselsdag her om 3 uger. Vi har købt det legekøkken fra IKEA og en masse tilbehør til. Glæder mig til at fejre hende har taget fri på selve hendes fødselsdag, men familien kommer om lørdagen og fejre hende.

