har fra midt sep til midt okt 6 kommende fødselsdage jeg skal til. Der er rigtig mange i min familie og veninders børn der har fødselsdag der. Så mine kommende weekender frem til slut oktober er fuldstændig proppet. Søndag den 29 september nupper jeg 2 børnefødselsdage på en dag. Den ene starter kl. 12 og den anden kl. 14 så “overskudsagtig” som jeg e,r så når jeg begge to. De andre weekender er det kun 1 fødselsdag om dagen heldigvis 🙂 Men ja 5 børnefødselsdage og en voksen på en mdr. Den voksne er min mand og så er der også Knirkes fødselsdag. Har besluttet mig for kun at invitere familien til boller lagkage i år. Har måtte indse at hvis der både sku familie og venner/ veninder med ville vi slet slet ikke kunne være i vores lejlighed som ellers er rimlig stor. Det er en stor dag og ville ønske jeg ku ha alle med til at fejre hende, men i år er hun så lille og vi har derfor valgt at det kun blir for familien. havde det været om sommeren ku man håbe på godt vejr og gøre det udenfor, men årstiden er til at være indenfor desværre. Gad vide om der blir født flere børn i efteråret end i foråret, blir der on hygget mere i de kolde mørke aftner 🙂

