Status er at jeg stadigvæk ikke har fået ny telefon, gud hvor jeg dog savner at ha den og alle min aps og adgang til at blogge og mine billeder mm. Håber snart forsikringsselskabet kontakter mig og siger at jeg nu får pengene til en ny. Det er nu 1.5 uge siden jeg blev syg og jeg har det okay men jeg er stadigvæk godt forkølet snotter og hoster. Kan ikke mindes det nogen sinde har taget så lang tid at komme oven på igen. Jeg er træt hele tiden og det blir ikke til det store i øjeblikket. Status med Knirkes og vuggestue start er at det hele kører på skinner hun er glad fra hun kommer til hun blir hentet, spiser og sover fint. Det er virkelig for godt til at være sandt. Det var så hyggeligt at blive modtaget den første dag. Tog lidt billeder, er af dem hvor de ønsker en velkommen, og et hvor hun hygger sig i deres gynge på legepladsen. Hun elsker at gynge.

Image

 

Image

 

Her i weekenden var hun sammen med mandens 2 søstre en tur i Helsingør og hygge, elsker billeder som dette hvor man bare kan se hvor meget hun hygger sig. Det er helt vildt så stor hun er blevet forstår slet ikke hun snart blir 1 år, hvor blev min lille baby af. 

Image

Image

