Der skete simpelthen det lørdag morgen at min 3 uger gammel Iphone 5 røg i toilettet og døde. Så jeg har været uden telefon siden. Så derfor jeg ikke har haft blogget og været på Instergram. Jeg har ikke noget at tage billeder med og savner det helt vildt. Gud hvor føler man sig bar uden telefon. Jeg er så også gået hen og blevet møj forkølet ondt i halsen og haft feber. Så syg og ingen telefon er en dårlig kombi, har lidt ondt af mig selv. Nicoline er startet i vuggestue og det går rigtig godt, så der er da noget godt der er sket. Har idag fået sendt min ødelagte Iphone til mit forsinkringsselskab som så gerne inden for en uge sku gi mig penge til en ny dog med en selvrisiko på 1000,- men det er billigt sluppet så er glad for vi har en god forsikring der dækker min dumhed.

 

