Det har været nemt at putte Knirke om aften efter vi har ændret på hendes lurer om dagen, men igår tog det lang tid og hun var ked. Manden er blevet forkølet og har smittet hende så hun er total snottet og derfor havde svært ved at sove. Kl 22 tog jeg hende ind til mig i sengen og lagde en pude under hoved. Kl 02:30 måtte jeg ha ro og søvn så der gik jeg ind på sofaen og sov og så lå manden og puttede med hende. Hun vågnede hele tiden den lille nus. Virkelig dårlig timeing da hun skal starte vuggestue mandag og vi har taget fri til det. Håber det går hurtigt over. Her til morgen har jeg så en varm pande og lidt snotte åhhhh har jeg ikke tid til.
Status på min nye vægt 48,7 kg fedt procent på 18,9 og 38% muskler

20130830-085628.jpg

På stationen i morges nåede jeg lige en kop kaffe. Vejret er køligt så tøjet er derefter. Godt det snart er weekend

20130830-085743.jpg

