Tags

, , , , ,

Imerco kører i denne uge med et tilbud på en badevægt. Vi har længe talt om at købe en ny, og nu kan man få en til den nette sum af 129,- på tilbud. Badenvægten kan gemme 12 personer i sin hukommelse, og så kan den måle væske, muskler og fedtprocent. Jeg vejer mig hver morgen en virkelig dårlig vane men ja det gør jeg, så jeg synes det ku være sjovt at ku følge med i at min muskelmasse blir højre og fedt procenten lavere og det kan jeg med denne. Det er jo umuligt at det er 100% korrekt. Men hvis den sammenligner udfra første måling burde man ku se en ændring som tiden går og jeg får trænet mere og mere. Måske jeg tør poste i morgen et billede af resultatet og så gøre det løbende så i kan følge med i det.

Det skal sige jeg ikke er fanatisk, jeg er bare pt top motiveret til at få den krop jeg drømmer om. Er 33 år og har en datter på 10 mdr… snart 11 mdr, og jeg vil bare gerne i form igen og være tilfreds og holde mig sund og igang. Jeg synes klart at en fast trænet krop er pæn, dog er jeg på ingen måde til det ekstrem tynde eller ekstrem muskulære. Det skal se sund og trænet ud det er det jeg går efter. 

Image

