Tags

, ,

Så fik jeg brugt nogen af mine penge på Trendsales.dk Jeg har alt på plads til Knikes efterårs/vinter garderobe men manglede en fleecedragt. Jeg har haft Ver De Terre til hende i både str 3, 6 og 9 mdr og jeg har været så glad for dem. Fik i gave en molo da jeg havde fået hende og den var så fin den helt enkelte af slagsen med lommer på side. Ellers er jeg ikke så meget til Molo. Men den var fin og rigtig god da hun var helt lille og ny. Men det gode ved Ver De Terre er at deres lynlån går helt ned i benene og derfor gør det det nemt at få hende ind og ud af dragen uden at sku presse hende ben helt op . Jeg var så heldig at der var en derinde fra Hellerup der solgt en i Lilla som er som ny så den skyndte jeg mig at købe. De første 2 hun havde var lyseøde men den sidste var lilla og den klædte hende virkelig godt. Og så er den heller ikke så sart i farven. Tænker den blir meget god af putte hende til at sove i i vuggestuen også. Det skal virkelig være koldt før hendes Ver De Terre flyverdragt skal bruges til at sove i. Nu har jeg både nyt regntøj, termo tøj, flyverdragt og fleecedragt til hende så nu er jeg snart ved at ha alt på plads. Efterårs jakker fik jeg jo på Mini A Tures lagersalg så det er der også styr på. Skal ha købt halstørklæde, hue og nogen små sko til hende og så et par overtræks sko til hvis hun skal være uden for i vuggestuen. Der er godt nok meget at købe ind til de forskellige årstider. Her ses mit køb fra Trendsales og nedenunder et gammelt billede af hende i en tidligere dragt.

ImageImageImageDen var simpelthen så skøn den hue fra Wheat hun har på på dette billede men den er med snoere, og det går jo ikke til vuggestuen ellers havde jeg købt den model igen den passer så fint til dragten. Men er nok ude i en mere elefanthue lignende ting der dækker halsen og ikke skal bindes.

 

