Igår stod vi som altid tidligt op, vores ven Benn skrev om vi ville med ud og gå en morgentur med ham og hans børn så det gjorde vi. Vi gik en skøn tur til Sletten havn. Mens Knirke sov fik jeg støvsuget og sat vasketøj over og ryddet lidt op i mit tøj værelse. Det er virkelig et uoverskueligt rum og der er bunker af tøj over alt. Tror jeg må rydde ud i tøjet engang til. Har en masse tøj allerede der var meningen det sku sælges men får mig ikke rigtig taget sammen til at sætte det til salg og når vist ikke på loppemarked mere i år.
Om eftermiddagen kørte jeg med Knirke ind til min veninde og hendes søn. Vi fik hygget lidt i haven og spist sammen inden turen igen gik hjem. Knirke faldt i søvn da vi var tæt på Humlebæk havde heldigvis givet hende nattøj på så jeg ku bære hende op og putte hende direkte i seng. Jeg er simpelthen så træt pt tror årsagen ligger i min kost jeg kører jo med ingen kulhydrater fra ris kartofler og pasta og så så vidt muligt ingen sukker. Det har også givet gode resultater vægten har ligget stabilt i weekenden på 50,7 kg så nu jeg altså meget tæt på at ramme min før graviditets vægt.
Fik desværre ikke taget billeder hos min veninde igår. Det ellers så hyggeligt at se de to børn sammen, og sjovt at se den forskel på drenge og piger. Derhjemme karter knirke rundt og larmer og leger men når hun er med andre børn så blir hun mere stille og forsigtig og begynder nemt at græde hvis han tager legetøjet eller vil ae hende og det blir på en lidt voldsom men kærlig ment måde mm total tøs hun er det skal nok bli sjov i vuggestuen når de andre børn tumler hende om hun så bare lære at tumle igen eller om hun blir tude Marie 🙂 vi fik forresten også lavet hånd og fodaftryk på Knirke hold nu op det var svært med hænderne men her er resultatet.

20130805-072541.jpg

