Tags

, , , , ,

Jeg er ved at lave en liste over ting jeg godt kunne tænke mig at Knirke fik, og som vi gav hende i 1 års fødselsdags gave. Jeg kan ikke helt beslutte mig om f.eks cyklen først burde være en 2 års gave om hun er for lille til den. Børn elsker jo legekøkkener og der findes et hav af dem. Dette her jeg har fundet er ret fint og lidt piget men også ret dyrt. Ikea laver faktisk nogen ret simple fine nogen til en langt mere overkommelig pris. Så ønsker hun sig de 2 tumleting fra Bobles Donut – Rosa og Elefant – rosa. Og sidst men ikke mindst så ønsker jeg mig til hende stole og bord til børn fra Katell i lyserød. Det er så simpelt og fint.

1 års gaver

1. lege køkken kan købes HER 1699,- ( Alternativ køkken fra Ikea 499,- )

2. # hjulet lad cykel kan købes HER og endda på tilbud 549,-

3. Bobles Dounot 399,- Kan købes HER

4. Bobles Elefant 899,- Kan købes HER

5. Kartell stol som hedder Lou Lou kan købes HER 690,-

 

Har i nogen gode ideer til hvad man gir til en på 1 år ?

 

