Tags

, , ,

20130728-212536.jpg

Idag drog vi til Bisserup hos manden store søster og families sommerhus. Nicoline og jeg lagde ud med at matche i tøjet med vores striber. Senere skiftede vi dog begge til mindre tøj.

Vi fik gået en lang tur ved vandet, spist lækker frokost og hygget. Ved 17 tiden pakkede vi sammen og kørte hjem Nicoline virkede noget klatøjet. Først troede vi det var varmen men jeg satte mig op bagsædet med hende og hun var helt utilpas ku man se og sagde ikke et ord. Vi måtte holde et stop i Solrød og prøve at få vand i hende men det ville hun ikke. Vi kørte vidre og da vi var næsten hjemme ved vores afkørsel på motorvejen ku jeg se på hende hun ik havde det godt selvom hun ik sagde et ord, jeg valgte at tage hende ud af autostolen på trods af vi stadigvæk kørte hun nåede at ligge et min i mine arme og så satte hun sig op og kastede op i stride strømme ud over mig. Peter fik kørt ind i nødsporet og kom hurtig om til mig og åbnede døren. Jeg sad nemlig fastspændt med selen, han fik hende ud og op til sig og hun græd selvfølgelig. Så der sad jeg indsmurt i bræk. Det så helt vildt ud så meget der kom ud af hende, men hvor er jeg dog glad for at lyttede til mit instinkt og tog hende ud af autostolen for havde hun siddet der fastspændt havde det været svært at kaste op. Heldigvis fik hun farve i kinderne igen efter to min og begyndte og smile så det var som om at hun fik det helt godt igen efter det hele kom op. Hvad der har gjort hun har fået det skidt ved jeg ikke, hun har ikke spist noget hun ik plejer. Da vi kom hjem hoppede vi i bad og nu sover hun i sin seng. Når jer hopper i seng tager jeg hende ind til mig just In case hun får det skidt igen så hun ik ligger alene. Men altså hun smilede og var sig selv da hun faldt i søvn. Så har man prøvet det med. Nåh men her er lidt billeder for dagen

20130728-204017.jpg20130728-204032.jpg20130728-204048.jpg

20130728-212557.jpg

