20130722-073151.jpg

Under min graviditet fik jeg også stofskifte problemer. De mente det ville blive normalt efter endt graviditet men har løbende været til kontrol og det er stadigvæk ikke normalt. Så nu jeg indkaldt på Hillerød i morgen til tjek. Jeg skal ha taget blodprøver igen og så til det mindre sjove de skal sprøjte en lille dosis radioaktiv stof ind i mig for efterfølgende at ku tage billeder og scanne mig. Tanken gir mig kyldegysninger, ved godt der i pjecen står det kun øger kræft ricisi med 0,01% Meeen i forvejen har jeg moderat øget ricisi pga min familie historik så er ikke glad for det. Jeg er med på at jeg blir nødt til det fordi stofskifte problemer kan få slemme følgevirkninger men ja jeg har virkelig ikke lyst. Jeg er en kylling hvad angår nåle hospitaler mm og synes bare jeg trænger til at være normal og ikke ha alle de underlige ting jeg skal tjekkes for hele tiden. Men jeg ved også godt at andre kæmper med langt værre ting så det skal jeg alligevel være glad for jeg ikke gør.

