Tags

, , ,

Så har vi været afsted i en uge og er netop ankommet til Lidoen hvor vi skal være den sidste uge. Turen til Italien gik over alt forventning Nicoline tog det i stiv arm. Er glad for IPad var med og sat op til hende. Vi holdt et par lange spise pauser hvor hun ku kravle rundt og slappe af. Vi tog en overnatning i min brors campingvogn på vej omkring München. Den første plads ved Garda søen var rigtig god og lå lige ned til søen. Vi fik et mobilhome lige ved siden af min brors plads. De har kørt herned med deres egen camping vogn. Startede ferien ud med at løbe kl 6 om morgen men faldt lidt af på den, sidste uge skal der altså løbes hver dag. Vejret er 33-40 grader. Vi får ik solet vildt meget men blir alligevel godt brune. Nicolines døgn rytme er der vendt lidt op og ned på hun falder først i søvn med os ved 22 tiden men sover så til kl 7:30 luksus det længe siden vi har sovet så længe og hyggeligt hun er oppe med os og hygger. Rigtig ferie rytme, som jeg er sikker på nok skal ændre sig tilbage igen når vi kommer hjem. Vi har hygget rigtig meget og været en tur inde i Verona. Fik shopper lidt Zara tøj til Nicoline og en kjole til mig selv. I går var i inde i en anden by med vores vennepar og deres piger som også var super hyggeligt. Vi har spist på en skøn resturant min bror og familie og med vores venner. Ungerne har været ude og sejle på en båd med rutschebane. Min nevø og min venindes datter har hygget sig rigtig meget. Den nye plads vi er på nu ved Lidoen har aerobic, pilates, zumba og spinning hold hver dag så det skal jeg prøve.

20130713-095346.jpg

20130713-095236.jpg

20130713-095119.jpg

20130713-095324.jpg

