Tags

, , , ,

Så er der 4 timer til min 12 timers arbejds dag er slut og jeg har ferie de næste 14 dage. Turen går for mit vedkommende jo til Italien. Jeg er super spændt på hvordan bilturen derned blir med Knirke. Men det må gå som det går vi tager alt som det kommer og vil  ikke  stresse over noget men tage de pauser der skal til og hygge os max. Vi skal 2 forskellige steder hen 1 uge ved Garda og 1 uge ved Lidoen. Glæder mig til min første ferie som voksen med min bror og hans familie, det blir så rå hyggeligt, glæder mig til at aftner hvor vi skal hygge og dage med leg, is, sol og pool. Det blir også fedt at være sammen med hans børn og sådan virkelig hygge igennem og få de her oplevelser med dem. Og ja så glæder jeg mig til at være sammen med Knirke 24/7 og min mand han skal ikke glemmes, vi trænger også til ferie sammen. Vores vennepar skal også derned så lur mig om vi ikke også skal sige hej til dem dernede. 🙂 Bilen blir pakket i aften og vi kører i morgen tidlig. Lejligheden blir passet og det samme gør hunden. Har faktisk igen ide om der er Wifi de 2 steder vi skal ha så måske det blir begrænset med indlæg på ferie. Jeg vil også prøve at begrænse mig på Instagram fordi denne ferie der skal jeg ikke ha hoved i telefonen men være i nuet med min familie. Så måske der kommet lidt i ny og næ ellers så er det derfor jeg blir feriestille de næste 14 dagen 

Cioa 

Image

 

Image

