Tags

, ,

20130703-113747.jpg

I morges sku jeg har min 3 og sidste HPV vaccine. På vejen nåede jeg lige at få en kop kaffe. Knirke har som sagt været vågen alt alt for tidligt igen så den kaffe var tiltrængt. Føles rigtig godt jeg har fået den. Håber alle derude får den det er ikke mange penge set i forhold til vi taler om at sikre sig selv i livet! Du betaler over 3 gange og hvis man er medlem af DK får du dækket 50% høre desværre mange sige den er dyr men ja jeg ser det som en investering i livet.. I mit liv! ❤ jeg har haft svære celleforandringer og i den forbindelse fik jeg keglesnit. Jeg har ikke haft noget siden og det er nu 9 år siden ca. Jeg skal til mit årlige tjek den 30 juli. jeg fik det tidligt tilbudt og startede med smear undersøgelser da jeg var 20 pga min mor døde af kræft.
Afsted med Jer piger/kvinder bli undersøgt og få den vaccine.

