Tags

, , , , , , ,

Der er virkelig mange ting der lige skal på plads her inden ferie, men gud hvor jeg glæder mig. Er kommet virkelig sent i seng de sidste dage og Nicoline er bare frisk kl. 4 om morgen pt så jeg er godt klatøjet at se på når jeg drager afsted på arbejde. Det kan heldigvis mærkes inde på arbejdet at det er sommerferie tid så mængden af arbejde er også mindre, men der er til gengæld også færre på arbejde. Men det gør at jeg lige har tid til at drikke kaffen mens jeg læser mine daglige blogs. Jeg har lige fået mit Bend The Trend fix en masse dejlige nye indlæg. Her om lidt skal jeg altså lige ned og se om jeg ikke kan finde nogen kortærmet bodyer det mangler jeg altså lige et par stykke af til ferien. Var i H&M men der var der ingen i hendes str uden ærmer, de var revet væk. Så tænker jeg prøver Name It de har sådan en pakke med 2 eller 3 i til ingen penge og der ligger en butik her tæt på arbejdet. Synes det er svært hvor meget jeg skal pakke til hende til ferien, men heldigvis kan man vaske tøj de steder vi skal være og kender jeg mig selv ret så tager jeg ikke for lidt tøj med. Men listen med ting der skal pakkes er lang og lige nu glæder jeg mig bare til det blir fredag og alt er pakket og klar.

