Tags

, , ,

Ja så traf jeg beslutningen , Call Me får mig nu som kunde, så farvel og tak Onfone. Onfone startede godt ud men ved ikke om det er fordi de blev opkøbt at der er gået noget galt. I hvertfald så har de gentagne gange lavet fejl i mine regninger som ellers var det jeg elskede at de var så gennemskuelige og altid bare lød på 199,- Jeg bruger under 2 timers tale men tilgengæld rigtg meget data og det kan de bare ikke gi mig til en fornuftig pris. Så nu valgte jeg Call me det kan de enda rigtig meget og så med 4g. så nu er min iphone 4s sat til salg 2500,- den står som helt n. Min mands blev solgt på 5 min. og han har nu en Iphone 5 og sådan en vil jeg så også ha. Nu håber jeg Call Me kan klare opgaven 🙂 Til min Iphone 5 drømmer jeg om dette cover hehe drømme må man jo gerne ik 😉

Image

