I morges vågnede vi kl 5:15 fordi Knirke græd inde på sit værelse. Fik manden til at hente hende ind til mig så jeg lige ku putte lidt med hende. Normalt ringer uret der men havde ik stilt det så det var heldigt hun vågnede. Hun bruger aldrig sut i løbet af dagen men her til morgen da hun lå hos mig fik hun den og det gjorde at hun igen faldt til ro og sov. Havde slet ikke lyst til at stå op nød såååå meget bare og ligge og putte med hende. Men kl 5:30 måtte manden tage over med putning af hendemens jeg hoppede i bad og gjorde mig klar. De fik en lille time ekstra inden hun igen vågnede og var klar på lidt hygge inden jeg sku ud af døren.

20130625-141850.jpg

Fik jeg sagt jeg glæder mig til vores ferie 14 dage i Italien hvor jeg skal ha hende ved min side 24/7 nøj det trænger jeg virkelig til. Føler hun blir så stor og det hele sker mens jeg er væk fra hende og på arbejde.

