Tags

, , , , ,

Der er jo udsalg alle steder og jeg vil så gerne købe til frem i tiden. Knirke starter i vuggestue 2/9 altså i september. så jeg skal ha lidt efterårstøj og  vintertøj hvis det er muligt. Kan ikke finde ud af om jeg skal købe sådan lege kravle må gerne gå i stykker og blive beskidt venligt tøj som er vuggestue tøj. Og så ha lidt lækkert til hjemmebrug. !?! 

er jo vild med hun har en lille kjole med langærmet body eller kortærmet inden under altså efter vejret og så lange strømpebukser. og en cardigan. jeg er vild med Wheats kjoler de er så yndige. Men det er vel ikke særlig vuggestue venligt tøj tænker jeg. Når jeg tænker vuggestue venligt tøj så er det velour bukser og en body. noget hun kan bevæge sig i og som ikke gør så meget hvis det blir beskidt af hendes makrel mad. Jeg tænker bare sjældent i bukser mere når jeg køber tøj. Da hun var mindre var jeg rigtig glad for Mini a Ture velour buks hvor der stod mini a ture på numsen. men der sku det også bare være blødt og dejligt. Det skal det selvføli stadigvæk være, men nu må det også godt være lidt yndigt og fint. hun fik aldrig kjole på som helt lille bitte ny.

Synes der er mange ting at tænke på nu man skal tænke i de baner med vuggestue. Har styr på flyverdragten og regntøjet nu. Men synes stadigvæk listen er lang. Og en ting jeg har lært det er at tænke i sæt for åhh gud jeg har meget tøj gennem de her 8 mdr der aldrig er brugt fordi jeg har købt det uden at tænke på om det ku matches med andre ting. Så nu tænker jeg sæt fremover. Det gør det også nemmere for manden, den stakkel får sved på panden når han skal åbne skufferne. Men han klare det nu meget godt. Selvom mor her har en helt bestemt mening om hvordan tøjet skal sammensættes.

