Tags

, , ,

SÅ nu skal det være at jeg lære at strikke. Har ville det siden jeg gik på barsel og har aldrig fået taget mig sammen. Jeg skøn blogger jeg følger hurlumhejogkrudtugler.blogspot.dk hun strikker på livet løs de skønneste ting til min store misundelse. Men nu skal mine lange togture frem og tilbage på arbejdet altså udnyttes. Jeg har idag været nede og købe garn og pinde og fået en opskrift. jeg lægger ud med at strikke t tørklæde, det skal man jo starte med 🙂 og opskriften har jeg fundet på Drops. Det kan ses neden under. Jeg har valgt en lilla farve. Knirke er god i lilla og så går det meget godt til den beige flyverdragt jeg idag fik fra Ver De Terre lagersalget. Eller retter sagt så fik jeg min venindes veninde til at købe en med til mig, så dejligt at spare så mange penge på årets vintertøj til Knirke.

Image

20130620-091213.jpg

20130620-091228.jpg

