Tags

, , , , , ,

For 10 dage siden bestilte jeg denne på ebay, til den nette sum af 75 kr ink fragt. jeg håber virkelig den når frem inden vi rejser. Det kan godt være jeg kommer til at synes den er lidt voldsom i praksis men den virker nu meget smart at den skærmer for solen. På rettet sidder en knap der kan sige båt båt hehe måske de andre ved poolen finder det en smule irriterende. Vi må se. men den var så billig og ville gerne ha en eller anden form for badering hun kan sidde i når hun lige skal med mor og far ned og køles af i vandet.

Image

 

Jeg har også været ud og købe solcreme til familien så vi også på den front er kalr til ferien. Valget endte på Dermas serie da den er uden parfyme, parabener mm Jeg har købt faktor 50 til Knirke og 30 til manden og jeg. Min bror sagde der sidste år var 40 grader på de varmeste dage og med vores noget sol utrænede hud så tænker jeg det er en god ide at starte med 30. Måske jeg også sku købe 15 til når vi har været der lidt tid og grundfarven er kommet. Det er jo på ingen måder en vi skal ligge og sole ferie men man kan ikke undgå at få sol når vi sidder og hygger eller går rundt. 

Jeg glæder mig så meget til dagen kommer og der er afgang, bilen er pakket og vi suser afsted mod Italien. Det er 3 gang vi skal på bilferie dertil, og denne gang er det som sagt ikke bare os men med en datter og min bror og hans familie. Åh det blir så skønt. Min veninde og hendes mand og 2 piger skal også afsted i 3 uger og den ene uge hvor vi er der er vi på samme plads. Blir en skøn skøn ferie, kan bare mærke det helt ned i maven.

En ting vi også skal ha på plads inden afgang er autostol vi skal ha købt den næste str og ha den med på ferie, det er ret vigtigt, hun blir 9 mdr inden og er en stor pige så hun sidder knap så godt i den baby autostol hun har nu. Men hvilken en skal man vælge og skal den være forudvendt eller bagudvendt?!?!

Image

