Tags

, , , , , ,

Lørdag aften sku manden ud med nogen venner og se fodbold og boksning, så jeg tog hjem til min veninde og hendes to piger der bor i Græsted og hyggede. min veninde lavede lækker mad og hjemmelavet jordbær grød til os, det var noget Nicoline synes var godt, så vi fik et glas med hjem til hende. Normalt sover hun ved 19 tiden men, men hun hyggede sig så meget og grinte hver gang de andre piger gjorde noget så hun holde sig vågen til kl 21 hvor jeg så valgte at køre hjem. Vi var også kun lige kørt et par meter så sov hun sødt i bilen, jeg havde givet hende nat tøj på så da jeg kom hjem ku jeg bare liste hende op i seng hvor hun så sov videre. Jeg kom så til og ligge og se film til kl 01.00 hvilket ikke var så smart i forhold til jeg sku op kl 05:15 Jeg havde nemlig en aftale med min bror og svigerinde om at tage til loppemarked i Greve. Det endte dog ikke som planlagt da vejret blev mega dårligt og vi måtte pakke sammen med alle vore våde ting og køre hjem. Set i bakspejlet sku vi nok ha tjekket vejrudsigten inden hahaha.

