Tags

, , , , ,

på søndag er det min første morsdag. Som barn husker jeg at min far gav min mor en ting hvert år til morsdag. Sidste år vækkede jeg min mand med dejlig morgenbord som jeg så tit har gjort men i anledning af at det var fars dag, tænkte det talt nu da vi havde et barn i maven. Jeg synes faktisk det er lidt hyggeligt med sådan en dag, ikke fordi man skal gøre noget stort ud af det man har jo også fødselsdag og bryllupsdag at feje. Men det betyder alligevel en smule for mig og synes det er hyggeligt at man fejre man er forældre. Så nu må vi se om jeg bliver husket på søndag 😛 jeg har fra manden lavet en morsdag gave til hans mor, hun har efterlyst billeder af Knirke så jeg har lavet sådan en collage med billeder der blir trykt på et lærred. Det var en deal min mans købte og så var det perfekt til denne dag. Det blir lidt hyggeligt når Knirke blir større og kan lave en jeg elsker dig mor tegning ❤ det er mere end rigeligt for mig. 

