20130505-202006.jpg

Igår var jeg hjemme hos min veninde til frokost vi var 5 veninder og vi har været inviteret siden marts. Det var simpelthen så hyggeligt, hun havde lavet det lækreste mad sådan rigtig overskuds agtig hvor alt er fra bunden af og flere rugbrød og kager hjemmebagt. Jeg var om morgen lidt uoplagt havde en lang arbejdsuge og fik ikke så meget sammenhængende søvn natten mellem fredag og lørdag men Jeg tog toget til hovedbanegården og valgte at gå derfra, solen skinnede fra en blå himmel og der var markedsdag på værnedoms vej så jeg nød faktisk gå turen hjem til hende og blev lidt friskere af den. Vi havde en super hyggelig frokost og fik rigtig grinet og hygget er utrolig længe siden jeg havde lavet noget med hende så det var rigtig godt initiativ hun havde taget. Hendes mor er super dygtig til at strikke det er hende der tidligere har strikket en masse til Nicoline og denne gang fik jeg også et par kjoler med hjem, samt en hvid Joha body.

20130505-201835.jpg

20130505-201909.jpg

20130505-201925.jpg

