20130502-185205.jpg

20130502-185224.jpg

Dagens frokost… Zzzz men Mums de jordbær var ganske gode og alle 500 gram røg lige ned i maven i løbet af dagen. Glemte at tage mad på arbejde derfor endte jeg efter en tur i Netto med det her. Den nemme løsning ville være en sandwich fra en af de utallige steder der er rundt om mit arbejde men ja prøvede at være fornuftig og så endte jeg med at bli ubeslutsom. Men fik mad og blev mæt. Forkælede mig med en kaffe på vej til arbejde i morges, havde ondt af mig selv pga min 12 timers dag på arbejde uden at sku se Knirke. Føler hun er vokset for hver gang jeg er bæk fra hende, er bange for at gå glip af noget.

20130502-190015.jpg

Hun ligner ikke en der er ulykkelig over mor ikke er der vel!?! ( manden der har sendt det ) men dejligt hun er glad det bare mig det er hårdt for.

