Tags

, ,

20130424-193810.jpg

20130424-192919.jpg

Jeg mødte på arbejde kl 7:15 idag sku egentlig møde kl 8 men jeg er jo lidt autist med det der kan godt li at være i god tid og lige tørre støv af skrivebordet mm. 🙂 det passede lige i morges med Knirke vågnede 5 min før jeg sku gå så jeg ku nå og tage hende og og lige sidde og hygge med hende og gi hende et møs farvel. Da jeg kom på arbejde blev jeg mødt af en rigtig sød hilsen på skærmen og flag, det havde jeg ikke troet og det blev jeg da bare rigtig glad for. Min chef havde også arrangeret morgenmad så hyggeligt. Lagde dog ud med en 10 timers dag på arbejde, der var en del og lave pga helligdag så jeg blev selvføli til tingene var lavet. ( det har ikke ændret sig ved mig ) måske det gør i mindre omfang når Knirke skal i vuggestue. Jeg nåede hjem og fik lavet mad til Knirke, givet hende mad, bad, godnat historie og flaske og så i seng hvor hun nu ligger og sover sødt. 1.5 nåede jeg at tilbringe med hende i dag, det godt nok ikke meget. Heldigvis er alle dage ikke lange og nu det snart weekend, hvor jeg skal til søskende komsammen i Nakskov. Nu vil jeg prøve at ligge tøj frem til i morgen så jeg har bedre tid i morgen tidlig og så vil jeg hoppe i sofaen

20130424-193841.jpg

20130424-193835.jpg

