Idag har Knirke fået frugt mens hun har set Teletubbies på vores IPad og som en del af aften hygge rutinen har vi læst bog. Idag er absolutte sidste dag hjemme med hende så er jeg på fuldtid igen. Jeg har korte dage og 12 timers dage men selv på korte dage har jeg lang transport tid så de kommer også til at føles lange. Hver anden Tirsdag har jeg fri og glæder mig til de skal bruges på hygge fra morgen til aften med hende. Jeg vil forsat rigtig gerne gi hende morgen flaske der ved 5 tiden hvor hun som regl vågner og lige skal ha flaske inden hun kan sove en time mere og så vil op. Mit ur vil alligevel ringe 5:30, men sku der være brug for et nus, sutten mm i løbet af natten så er det min mand der nu fast tager den. Altså vi hjælpes ad nogen gange kan man ha brug for søvn og så gør jeg det bare. I morges vågnede jeg med et sæt og hørte Knirke og løb derind og så stod han der allerede.. Hmm hvordan kan jeg først ha hørt hende så sent at han allerede var der?! Det blev jeg lidt overrasket chokeret over ku lade sig gøre, jeg skal jo høre hende kan ikke li jeg sov så tungt fik super dårlig samvittighed, men godt han også vågner af hende. Han er virkelig sej og klare bare fadder rollen til UG er sikker på Knirke og ham får det skøn sammen på barslen .. Suk uden mig… Gisp og klump i halsen 🙂
Nåh men tøjet er fundet frem og rejseplanen er tjekket har jo lykkelig glemt togtiderne så der burde være styr på det. Underligt af sku ha styr på bare mig og kun sørge for mig i morgen tidlig , men burde jo være lettere Hehe. Jeg ku godt finde på at ligge tøj frem til Knirke men gør det ikke han plejer at være god til at vælge tøj og nåh ja bare hun har tøj på kroppen så går det nok at det ikke lige er kombineret som jeg ville ha gjort det. Det lidt vemodig men jeg har også godt af at komme på arbejde så slut mes ynk herfra hovedet højt og af Stig af sted med mig.

20130423-220751.jpg

20130423-220837.jpg

