Tags

,

For 1 år siden købte jeg billetter til min niece og jeg til Justin Bieber koncerten. Jeg havde lovet hende når han kom til DK ville jeg betale hendes billet og tage med hende. Vi tog derind kl 14:30 og stillede os i kø, stemningen var rigtig god og det var bare så sødt hvad de unge piger havde gjort for at vise at se var fan. Udsmykningen, tøjet, skilte mm. Jeg levede mig helt ind i deres verden og hyggede mig rigtig meget med min niece. Vi havde Golden Cirkel tickets og stod 5 meter fra scenen. Vi endte med at stå op i 9 timer derinde og det kan mærkes idag i ryggen, men det var en super fed oplevelse og jeg ku se hvor glad hun var for det og ham og det gjorde det bare så hyggeligt og fedt for mig at gi hende det. Jeg hoppede med og sang med på dem jeg ku og jeg kan nu godt forstå de unge piger syntes den unge knægt er sød han gav den hele armen og første sig frem med frække og søde undertoner. Aldrig har jeg set parken og 45.000 mennesker så aktiv og skrivende 🙂 mine øre piver lidt idag. Det tog 2,5 time at komme hjem så jeg sov hos min bror og idag tog manden min så med Nicoline først Toget til Hovedbanegården og så nyt tog til Solrød hvor jeg så hentede dem i bilen. Vi sku nemlig på øko gård besøg med vores skønne vennepar og deres to piger. Der sker så det sjove at vi er lidt forsinket fordi min stakkels mand har sku med det offentlige til Solrød og ankommer lige som køerne hopper ud på græsset, der er vildt mange mennekser så jeg ringer dem op for at finde ud af hvor de er, efter et par samtaler må vi til vores store morskab konstatere vi er på hver sin gård Hahaha der er åbenbart to i kirke hyllinge nåh men de var så søde og kom over til den vi stod på og inden for ti min var vi alle samlet og hyggen ku begynde. Vi fik gået rundt og se deres køer, spist burger, kage og kaffe. Vejret var perfekt og som altid blev der grint og hygget og det var dejligt trods lidt søvn at få luft i kinderne. Knirke sov på vej hjem og jeg fik også lukket mine øjne lidt. Da vi kom hjem gjorde jeg klar til svigerfamilien sku komme til hjemmelavet pizza og fejre min fødselsdag. Jeg fik et 10 turs klipkort til reformer af dem super fedt så kan jeg fortsætte med det. Igår da min familie kom til fødselsdag fik jeg de fedeste klipklapper, tørklæde og undertøj alt med Leo print så jeg er blevet rigtig forkælet. Får lige taget billeder i morgen af det. Her er lidt fra koncerten og øko dagen idag.
Håber i har haft en dejlig weekend.
XXX

20130421-211752.jpg

20130421-211831.jpg

20130421-211928.jpg

20130421-212049.jpg

20130421-212112.jpg

20130421-212126.jpg

