Tags

, , , , ,

Jeg havde en skøn skøn dag igår med min nevø. Dagen startede med manden kom lidt sent hjem fra arbejde pga den ene bils udstødning var røget, da jeg kommer ud på motorvejen er trafikken gået i stå pga vejarbejde der holdt jeg i 30 min. Godt jeg altid er i meget god tid! Men gav mig alligevel lidt stress. Jeg havde aftalt med min bror at han ville sætte ham af ved Mac Donals på Falconer alle kl 13:00. Min plan var at parkere bilen nær forum hvor vi sku Shrek så den holdt der og så gå over til Mac Donals. I mit hoved lå Forum og Falconer lige ved siden af hinanden, jeg blev klogere. Jeg ankommer til Forum og finder en parkerings plads og der er klokken 12:45 ca så tror jeg er i god tid indtil jeg opdager der er 1.5 km til Falconer Alle. Så nu blir jeg så nødt til at løbe! Jeg ankommer 12:56 lige 2 min før min bror. Puha det var tæt på, jeg hader at komme forsent men trods motorvejs kø og løb så nåede jeg det. Vi gik ind på Mac Donals og købte mad, min nevø spiset 3 burger og cola og til gå turen tilbage til Forum købte vi en is. Han tog det i stiv arm at vi sku gå 1.5 km fordi jeg havde beregnet afstanden forkert mellem de to ting. Vi tændte gps i tlfog så ku vi sammen følge hvor langt vi havde gået det synes han var sjovt. Da vi ankom til Forum blev vi mødt af folk med Shrek øre og en sal fyldt med grænt lys og er Shrek univers. Vi købte en omgang popkorn og slush ice og fandt vores pladser. Vi sad skide godt højt oppe med godt udsyn over hele . I pausen købte vi nye popkorn og slush ice. Der var mange sjove replikker og de sang utrolig godt alle sammen og scenen og kostumerne var gode så vi var enige om det var en sjov oplevelse. Elsker at ha sådan oplevelser på 2 mands hold med ham. Glæder mig til sommer og han igen skal med ud og fiske med os.

20130407-115626.jpg

20130407-115632.jpg

20130407-115657.jpg

20130407-115704.jpg

20130407-115714.jpg

20130407-115727.jpg

