Tags

, , ,

Igår morges var jeg igen til en Reformer time i Lets Move og i går eftermiddags mens Knirke sov smuttede jeg afsted igen og tog en time Bokwa. ( faren var hos hende) den kombination af styrketræning og så aerobic med høj tempo er genial, ville ikke ku tage de to timer efter hinanden så det er dejligt man bor to min derfra og kan udnytte tiden når hun sover og manden er hjemme. Man forbrænder ca 1000 kcal på en time Bokwa! Jeg skal love for jeg kan mærke det igen idag, mine lår og mave er så ømme. Elsker når man kan mærke kroppen er blevet udfordret. Jeg skal på reformer igen mandag morgen. Idag får jeg ikke trænet jeg skal nemlig hygge med min nevø og det glæder jeg mig helt vildt til, vi skal som tidligere nævnt ind og se Shrek musical. Den har fået rigtig gode anmeldelser håber det er noget for en dreng på 10 år.

