Tags

, , , , , , , , ,

Jeg har fået en lille “opgave” fra en anden blogger HER der har en dreng, og den går ud på at gi et bud på tøj jeg ville købe hvis jeg havde en dreng. Faktisk er det lidt svært fordi man har en pige, men jeg synes faktisk der findes okay meget fedt drenge tøj, i alle prisklasser. Jeg har givet et lille bud på hvordan jeg ville ha hans stil skulle være hvis det var mig der havde en søn. Tøjet jeg har fundet er fra Zara.com som har nogle fantastiske priser, her er det muligt at få en polo for 59.- og et par bukser for 109,- Jeg har også fundet tøj fra H&M, Pom de lux og Ralph Lauren, bare for at kombinere prisklasserne. Jeg ville nok som jeg gør med Nicoine kombinere mærkerne. Der er sikkert også mange flere mærker jeg ku finde drenge tøj jeg ku li, men her er et lille bud på min stil til en dreng.  Tror jeg er til klassisk look, med et snert af frækhed

dreng

