Igår var vi inde på WannaB og spise brunch med vores sidste sweetdeal derind til vi havde liggende. Bagefter gik jeg over Og mødtes med en kollage og sammen tog vi over til min veninde som arbejder for Stylesnob. Der var lagersalg for veninder og som altid nogen virkelig gode priser 2 par ballerinaer Vej uds pris 600 pr par jeg fik 2 par for 300! Så nu jeg klar til bare fødder og sol. Bagefter mødtes jeg med manden og knirke igen, som i mellem tiden havde været ude og finde gave til hans lillesøster.
Da vi kom hjem lavede vi noget frokost og satte os ned i solen og spiste, mens knirke fik sovet i barnevognen. åhhh livet er skønt, jeg blir så fyldt af energi når solen skinner. I går flyttede vi også Knirkes seng ind på sit eget værelse. Uhhhh det var underligt at vores værelse var uden hendes seng, da jeg gik i seng blev jeg pludselig bange for om jeg nu ku høre hende og fik manden til at tænde lidt lys i gangen. Så sort men når det er bælmørkt føler jeg ikke jeg kan høre hihi så med lidt lys dæmpet så havde jeg det bedre. Hun har jo det sidste stykke tid vågnet hver time og ved 5-6 tiden er vi stået op. Manden larmer lidt i søvne og nogen gange tror jeg vi vækker hende. Jeg har ikke det store problem men at være vågen om natten nu jeg ik arbejder og har ferie men måske når arbejdet starter. Så af flere grunde gav vi det et forsøg, manden skal jo overtage natten og måske det er nemmere for mig at overdrage rollen hvis hun ikke sover i vores værelse. Jeg er også begyndt på rigtige aften hygge ritualer. Og nu til hvordan det så gik, hun blev lagt kl 19:40 og vågnede først 5:30. Det vildt ved ikke hvorfor hun sov igennem, tilfældighed, fordi faren ikke larmer, ved det ikke men det var da en dejlig første gang alene på sit værelse. Går det skidt for hende kommer hun jo bare tilbage igen, så nu må vi se. Havde faktisk regnet med at manden ville finde mig sovende inde på hendes værelse fordi jeg ik ku li hun sov alene men det endte med vi alle tre sov roligt og dejligt. Vi hentede hende ind i vores seng til morgen pludrer og hygge som vi altid starter dagen med. Nåh sidder i bilen nu på vej til Hillerød nu skal til tjek for mit forhøjet stofskifte mm mere om det senere.

20130404-100523.jpg

20130404-100656.jpg

20130404-100712.jpg

20130404-101721.jpg

