Tags

, ,

Torsdag var vi til påskefrokost hos et vennepar som bor 500 meter fra min bror og svigerinde, så mens vi spiste god påskemad hyggede de med Nicoline. Vi var endda så heldige at min bror både kørte og hentede os da vi ville hjem. Deres datter var hos kæresten så vi og Nicoline sov på hendes værelse. Jeg havde lavet påskeæg til begge ungerne og de er bare så taknemmelige og man får søde SMS fra dem. Så selvom de er store og nok ikke tror på påskeharen mere og ik laver gække breve så skal de ha et alligevel, dog i en mere voksen udgave hvor de får lidt med slikket de kan snolde for. Næste påske er Knirke ca 18 mdr så skal vi lave gække breve til min familie og svigerfamilien tror jeg eller er det for tidligt?! Jeg elsker alt sådan noget, min mor lavede da vi var små som jeg vist har talt om før, ægge jagt hvor hun i hele huset og haven havde gemt chokolade æg vi sku finde så hyggeligt og helt sikkert noget jeg vil starte med at gøre når hun er stor nok.

20130330-202436.jpg

Maden hos vores venner var super lækkert der var alt hjertet ku begære og vi havde en super hyggelig dag.
Fredag blev planer lidt ændret men vi havde en rigtig hyggelig dag herhjemme, vi hyggede i sofaen med slik og en ny serie Breaking Bad. Det lykkedes os faktisk at se hele første sæson igår. Inden Knirke sku i seng gik jeg i bad med hende i vores jazucci, hun elsker vand så det blev fyldt op og så ku jeg sidder der og plaske med hende og hendes lege ænder. På trods af alt for meget indtag af sukker måtte jeg bare lave rasmus klump pandekager da Hun var lagt i seng og i mens drønede manden ud efter is. Puha den plan med at få de sidste 2,5 kg af inden jeg starter arbejde lykkes ikke på den her måde. Faktisk gået helt skidt med at holde mig fra sukker de sidste par uger. Det er meget lettere da jeg var alene hjemme og spise sundt vi hygger for meget og lokker hinanden.

20130330-203221.jpg

Jeg skal på Hillerød den 4 april burde altså tage mig sammen og ikke proppe sukker indenbords når nu jeg ik kan tåle det. Det var så nemt at lade være da jeg var gravid fordi jeg ikke ville skade Nicoline men nu Hmm.

20130330-203442.jpg

20130330-203449.jpg

Idag har vi haft et vennepar på besøg til frokost. Min veninde hun er bare så betænksom hun har altid en gave med enten til Camaro eller Nicoline. Og idag var ikke en undtagelse Nicoline fik et stykke legetøj som vagte stor glæde.

20130330-203706.jpg

Her er Knirke i Holly pyjamas inden hun blir puttet i seng. Hun har den sidste uge været ked og pjevset og ikke ville ha godnat flaske, lidt en kamp når hun sku sove selvom hun er død træt og gnider sine øjne så blir hun ked over at sku i seng. Glæder mig til det tigerspring stopper, men her til aften lå hun stille og roligt og fik flaske mens hendes ene hånd sku mærke mit ansigt i mens, derefter lå hun i 15 min ca og var helt afslappet, lukkede sine øjne mens jeg nussede hende blev båret ind i sin seng og sov, åhhhh det var skønt. elsker at hun ligger i mine arme men nu større hun blir nu mindre gider hun.
Har idag fået afvide af en smuk pige skal være mor til September så tillykke Sandra det blir fantastisk for jer ❤

20130330-204634.jpg

