Tags

, , , ,

20130326-161926.jpg

20130326-161947.jpg

20130326-161954.jpg

Idag har Nicoline sin blomster trøje fra Zara på str 6-9 mdr men den kommer ikke på mange gange da den nærmest er for lille. Reminder til mig selv knirke er stor og Zara tøj er småt. Inden under har en Norlie body på og Mini A Ture leggins. Får taget mange billeder men ikke så mange som jeg plejer af hende og hendes tøj og nu når jeg starter på arbejde og manden er hjemme får jeg nok slet ikke men vil prøve at gøre det fast i weekenderne. Jeg havde forresten købt Norlie tøj til hende og glæder mig så meget til hun sku ha det på måtte dog sende det retur og få større størrelser men Norlie siger de ikke har modtaget min pakke så jeg har mister mine penge og står uden tøj virkelig ikke ønsketænkning. De har lagt en besked på min Tlf svarer at de gerne vil tale med mig måske de vil slå halv skade eller noget andet, måske naivt at tro men må ringe efter påske det lød ikke som om de havde min pakke nemlig.

