Tags

,

Idag er første dag i mandens barsel med Nicoline, og min restferie er begyndt. De næste par uger skal han bruge på at komme ind i hendes rutiner og jeg til at komme ud af dem hvis man kan sige det sådan. Tænker jeg også skal “træne” mig i at være væk fra hende men ikke for meget for vil jo også nyde hende fuldt ud min sidste tid herhjemme. Hun er heldigvis nem og der er ikke noget græderi når jeg ikke er hjemme og hun er hos sin far, så tror ikke det blir et problem for hende at det nu er ham. Far er lige så god som mor. I morgen skal jeg til møde med min chef har lidt ondt i maven håber mine arbejdstider og opgaver kan bli som før og at jeg får hver anden tirsdag fri som før den skal så bruges til total kvalitets tid med Nicoline og når hun begynder i vuggestue så holder jeg hende hjemme den dag så vi kan rå hygge mor/datter dag. ❤
Har her til formiddag været hos min veninde og få farvet håret lidt lysere og mere gyldent, trængte til noget nyt og så det snart sommer … Håber jeg man kan bli i tvivl med alt den sne selvom det tit sner i marts er man bare ved at være utålmodig.
20130321-145605.jpg20130321-145614.jpg20130321-145640.jpg

