Tags

,

Fredag aften blev brugt hjemme hos et vennepar i Helsingør. De havde lavet lækker mad til og ikke den helt fedtfattige af slagsen der var bla. Hjemmelavet bearnaisesauce med rigtig meget smør i – Mums! Efter maden pakkede vi os alle godt ind og gik en tur nede i Helsingør by, og på vejen til at varme os på købte vi 3 kopper varm cacao og til mig en latte med hasselnød sirup. Nicoline faldt i søvn i det hun ramte barnevognen og vågnede ikke helt af at bli sat i autostolen og båret op i seng. Faktisk har vi haft en okay nat men kl 5 var hun frisk og ku il sove mere så der stod vi op. Jeg vil også langt hellere ha ro om natten og så op kl 5-6 stykker end jeg vil ha uro om natten og sove til 8.
Idag får jeg min veninde til hygge, glæder mig rigtig meget det lidt tid siden jeg har set hende. Jeg skal lige en smut tur ind på strøget og hente noget i Zara til Nicoline der er kommet til hende og så mødes med min veninde og så går turen hjem til os.
Rigtig dejlig lørdag til jer

XXX

20130316-053253.jpg

