Vi sku ha været i Zoo idag men pga sne vejret var vi idag i Lyngby med min skønne veninde og hende to dejlige piger. Vi startede ud med kaffe og hygge på en cafe med en legeplads. Den var ikke så stor men den var god nok til de begge og især den store snildt ku hygge sig en times tid. Bagefter osede vi rundt i lyngby storcenteret. Knirke blev mer og mer træt men nægtede at sove så hun fik bare lov at sidde i barnevogen og være med til stor fornøjelse. Da jeg kom hjem prøvede jeg at putte hende men hver gang jeg gik ind til hende lå hun total omvendt og pludrede og grinte til mig. Først kl 15:30 gik hun kold og sov så til kl 19:00 som normalt er der hun vil i seng, fik mad og nattøj på og sad så og hyggede med os i sofaen ind til nu kl 20:30 hvor hun så blev lagt i seng og sov med det samme. Er spændt på hvordan natten blir.

20130314-204123.jpg

20130314-204149.jpg

