Tags

, , , ,

i fredags kørte jeg med Nicoline ned til min storebror om morgen. Han skulle vise mig nogen ting på navnetavlen.dk Det var bare så hyggeligt at ha tid sammen med min bror. Vi fik set på billeder fra da jeg var baby og et par år frem, og Nicoline har bestemt også træk fra mig det er ret sjovt at se. Vi fik også talt en masse om da vi var børn og vores familie, vi var bla på bilferie til Frankrig da jeg var 2 år det kan jeg jo af gode grunde ikke huske, men det er bare rigtig hyggeligt at min bror ku fortælle en masse historier. Noget jeg også lagde mærke til at alle billeder der var af os der holder min bror om mig, løfter mig op får mig til at smile og grine mm. Han var oprigtig glad for sin lille søster da vi var små. Mens Knirke sov sødt i barnevognen fik vi Michelle til at lytte efter hende og så kørte vi en tur til Bilka. Da vi kom hjem igen sov hun stadigvæk, og jeg måtte vække hende fordi jeg skulle køre hjem.

 

