Tags

, , , , , ,

Image

“Sad” og snakkede tøj med nogen over Instagram og kom i tanke om at jeg slet ikke havde fået tjekket Zara´s børne tøj ud her efter udsalget så det måtte jeg da straks ind og tjekke og har lavet en collage over de ting jeg godt ku tænke mig til Knirke. Synes noget af det der er hun for baby endnu til at bruge det. Kjoler bla. de er ikke så praktiske i hendes alder men tror jeg er sødere når hun kan begynde at gå, for når de kravler tænker jeg så må det være svært hvis man gir dem kjole på. Men nu er det snart sommer så det er oplagt med kjoler men det ku også være små shorts. De har også de fineste små sandaler og sko, hvis man dog bare vidste hvad str hun kommer til at være når hun begynder at gå så ku man købe frem i tiden, men lidt surt at ende med sadaler hvis str passer til vinter, så det må jeg heller springe over, og mon ikke de har nye fine ting til den tid. 

