Tags

, , , , ,

Nicolines værelse er jo ikke noget hun bruger så meget eftersom hun kun er 4 mdr. Det er indrettet meget enkelt i hvide, lyserøde og beige farver. Jeg havde til hendes barnedåb ønsket mig Sebra stablekasser i pige farver, og dem fik jeg ikke så dem må jeg ud og købe og jeg har lige set dem på tilbud op 89,- Der er flere der poster billeder af deres børneværelser så jeg tog mig selv i at sidde og se på ting jeg gerne vil ha til hendes værelse. Mange af tingene har jeg fundet før men det er ting jeg gerne stadigvæk vil ha. Værelset er desværre kun 15 kvm ville ønske det var dobbelt så stor så man virkelig ku lave et fint værelse. Jeg ville også gerne lege med tapet på hendes værelse. Men her er en lille hjemmestrikket collage over ting jeg gerne ville ha til hende.

Imager,

20130206-200910.jpg20130206-200808.jpg

20130206-201009.jpg

