Igår havde vi den dejligste dag, barnedåben forløb så fint og vi var nogle meget stolte forældre. Da præsten døbte hende fællede jeg en tåre. Jeg var så stolt og rørt da jeg stod der og så på. Hun var stille i kirken kun lige til sidst hun brokkede sig men det stoppede hurtigt igen. Da vi ankom til Asminderød kro hvor vi sku spise faldt hun i søvn og ja så sov hun 3 timer i barnevogen og vågnede først da vi sku hjem næsten. Dette til stor ærgelse for gæsterne men hun havde sovet dårligt om natten og vågnede kl 5 hvor vi valgte at stå op. Måske vi begge havde sommerfugle i maven. 😦 Vi fik SÅ mange helt fantastiske gaver.
Idag er hun så fyldt 4 mdr den lille knirkepige, hvilket slet ik er til at forstå. Så stor og alligevel så lille. Har sagt det mange gange før men øv hvor går det bare alt for stærkt. Elsker hun er en baby og har slet ik travlt med hun skal blive stor. Selvfølgelig sker der ting i forbindelse med de vokser som jeg elsker, nu kan jeg få hende til at grine hvilket er så hyggeligt og skønt. Men hun er også en bestemt pige, når hun blir træt kan hun få uanede kræfter og laver flitsbue i mine arme når jeg prøver at lulle hende i søvn, man kan se på hendes øjne der ruller rundt hun er træt men hun skal lige skabe sig 1-2 min inden hun overgir sig og falder i søvn. Heldigvis er det ikke hverdag det sker idag ku jeg fornemme hun var træt så hun fik mælk og så lå hun lidt i mine arme hvorefter jeg så lagde jeg hende ned vågen i sin seng der lå hun 5 min og faldt så i søvn. Hun bruger str 62 i tøj og vejer 6.6 kg, hun er en lille tyk kindet pige med gode lårbasser. Hun er også begyndt at få lidt hår igen sådan et par mm over det hele, og det er helt helt lyst. Hendes øjne er stadigvæk blå. Hun elsker når hun vågner om morgen at jeg synger en bestemt godmorgen sang for hende, en jeg har spillet for hende siden hun var få uger gammel. En anden ting der altid også gør hende glad er synet af hendes far og sin uro over puslepuden. Faktisk smiler hun enormt meget. Hun triller nu lidt fra mave til ryg, og når hun ligger på ryggen kæmper hun for at komme rundt , det er dog ikke lykkedes endnu. Når hun ligger i kravlegården tager hun selv fat i legetøjet der ligger rundt om hende, hun tager selv sin sut ud af munden men får den sjældent sat ind i munden igen. Hun er stadigvæk meget fascineret af sine hænder men synes også hun begynder at se efter sine fødder. Hun sover ikke igennem om natten er kun sket et par gange men synes ikke det er slemt hun er umulig at få til at være længe oppe kl 19 nu er hun grydeklar også selvom hun har sover 2-3 timer til middag, hun får flaske 1 gang ved 1-2 tiden og igen ved 5-6 tiden og så står hun op ved 8 tiden, men det er som vinden blæser hvordan hun sover, jeg ved aldrig hvordan natten blir 🙂 hun er igang med et tigerspring men synes ikke jeg kan mærke det helt så meget som tidligere ellers er jeg bare mere vant til at tackle dem nu.

20130203-204952.jpg

20130203-205004.jpg

20130203-205020.jpg

20130203-205029.jpg

