Her 3 dage før den store dag Nicolines barnedåb er der desværres sket en del afbud. Det rigtig ærgeligt nu det kun er denne ene gang i livet det sker, men man kan selvfølgelig ikke gøre for at man er syg mm. Jeg glæder mig i hvertfald alligevel til at få min datter døbt og glæder mig til at fejre dagen med dem der kommer, er sikker på vi får en hyggelig dag. Den ene af dem der måske ikke kan komme er Nicolines gudmor, både hendes søn og hende selv er syge, det rigtig ærgeligt men så må vi tage plan B eller hvad man siger. Man vil jo nok altid gerne fejre dagen med alle man holder af men det vil nok altid være sådan at nogen blir syge og forhindret. I morgen skal jeg handle det sidste ind til kagen, igår kom sukkerbillede jeg havde bestilt, desværre er det meget lyst men håber når det blir lagt på den lyserøde marcipan at farve blir bedre. Glæder mig til fredag hvor min veninde kommer og hjælper mig med den. Hun er heldigvis super dygtig så er sikker på vi sammen får lavet en fin god kage. Knirke har sovet virkelig dårligt i nat så jeg vil hoppe tidligt i seng idag.

XXX

