Tags

, , , , , , ,

jeg trænger i den grad til sol og sommer. Jeg synes bare slet ikke det er sjovt at vågne op ti sne mere. For det første så er det svært at traske rundt med barnevogn i sne vejr, og det er bidende koldt, og det sviner af H til. Nej giv mig sol og sommer, og helst NU! Jeg craver efter at ha bare brune ben og solbriller på. Fik i sidste uge et H&M katalog og jeg blev inspireret at nogen af de ting der var i. De havde en del i en tyrkis farve, bla. en skjorte jeg synes var ret fin. Tjek HER

Image

Da jeg i sidste uge var i Fields, fald jeg over de nye kollektioner fra forskellige mærker, de havde også flotte items i denne samme farve tyrkis/mint grøn . Ku sagtens forstille mig denne farve kom ind i mit klædeskab. Generelt er jeg en ret sort, grå, hvid pige. Henover foråret og sommeren forvandler jeg mig dog til en lidt mere farverig pige, men når vi så træder ind i efteråret og vinteren er jeg igen til sort, grå og hvid.

Her for et par uger siden faldt jeg for en sort kjole fra Mango til sølle 100.- det er en af de så kaldte Peplum kjoler. De har været fremme længe nu men det er den første jeg har. Det blev bare ikke et nemt køb, for det sku vise sig at de kun fragtede netop denne kjole til UK. Jeg fandt den på ASOS. Men nu havde jeg sat mig i hoved at den sku blive min, så gennem facebook fandt jeg en der så kendte en fyr der boede i London og som gerne ville sende den til DK for mig. det hele endte op i 140,- for denne kjole. billederne er ikke de bedste. Men den sidder perfekt og skjuler det der skal skjules 😉

