Idag sku jeg ha stået gudmor for min venindes søn, men de måtte aflyse barnedåben da han er blevet forkølet. Så vi besluttede i morges af tage i svømmehallen med Nicoline. Det har vi længe gerne villet sammen. Må indrømme da vi ankom virkede det en smule uoverskueligt der var proppet med børn og fødselsdage. Men nu var vi der og vi havde glædet os til at prøve det med hende. Hun elsker vand herhjemme. Jeg fik båret hende og tasker ind i omklædnings rummet og her opstod den første udfordring hvor sku jeg gøre af hende i mens jeg tog tøjet af. Måtte ligge håndklæderne på gulvet og hende ovenpå. Fik klædt os af og så ind under bruseren og så igen måtte jeg ligge hende og gi os badetøjet på. Selve børnepoolen var 3X10 meter og kun knæhøjde og så var den proppet med børn i 5-6 års alderen så der var vand til alle sider. Havde måske forventet man havde en til 0-3 år det virkede en smule voldsomt at den var proppet med så store børn. Men det blev en hyggelig oplevelse hunplaskede rundt, og 20 min efter gik vi op igen. Har hørt fra andre at der findes svømmehaller hvor der er vaske til babyer, puslepuder og autostole mm men jeg så ingen hjælpe redskaber, så tror jeg må på jagt efter en anden svømmehal. Min mand havde købt sådan svømme bleer og de kommer ikke i pige og drenge farver så hun havde grønne/blå på, hvilket resulterede i at vi blev spurgt hvad hedder HAN 😦 så nu må jeg ud og ha lyserøde badebukser.

20130127-180612.jpg

20130127-180703.jpg

