Det er lykkedes mig ved hjælp fra min skønne venindes klædeskab at finde en enkel og fin kjole kjole til Knirkes barnedåb, som jeg føler mig godt tilpas i.Så rart det med tøjet er på plads. Regner med at ha Stiletter og Ballerinaer med kan ik helt finde ud af hvad det blir, måske jeg skifter lidt rundt. Min mand synes der skulle være lidt pynt og gik derfor ind på nettet og købte lyserøde servietter og balloner hihi Vi har ingen ide om hvordan borderne blir om det er runde lange korte men det blir som det blir og jeg er sikker på vi får en hyggelig dåb. Vi har idag været inde og tale med præsten og vi er bare så glade for at ha skal døbe den lille Knirke pige. Jeg håber ik hun vælger at være ked af det den dag 7-9-13 men hun plejer nu at være glad så det håber vi også hun er på hendes dåbs dag. Jeg skal jo også være gudmor på søndag til min venindes søn, jeg er lidt nervøs for at sku gå ind med ham og stå der med ham men vi har idag da vi var der hjemme aftalt at vi hjælpes ad på søndag og det samme til min dåb hvor hun skal være gudmor. Vores mødes var veninder og vi var naboer som børn og ja vi er jo veninder og nu skal vi så være gudmødre til hinandens børn som er født med kun 1 uges mellemrum, på den måde knytter vi den næste generation sammen så det 3 generation der blir venner.. Og hvem ved måske kommende kærester hihi i hvertfald håber vi de får et specielt bånd som vores mødre havde og som vi har. Så venner for livet.
Manden er netop kørt ud for at spise på en hyggelig resturant her i byen sammen med bestyrtelsen han sidder i. Det er faktisk med påhæng men jeg meldte fra i sidste øjeblik da jeg ikke ku overskue at ha Knirke med. Det er lige i hendes senge tid og det er nu lettest at putte hende i sengen end på en resturant. Hun er nu så stor så det med at ligge hende i liften er ikke få nemt mere og de ville nok glo lidt hvis jeg tog en barnevogn med ind. ( ville jeg ikke gøre) så ja af frygt for det sku ende med hun blev overtræt og pjevset har jeg valgt at blive hjemme, hvilket de alle synes var ærgelig, de synes bare jeg sku ha taget med og også Nicoline med, Men det nu okay med mig så får jeg alene tid til at læse. Knirke er lige lagt i seng så jeg vil lave en kop kaffe og sætte mig tilrette i sofaen med bog og kaffe. Har været inde i Nespresso idag og købt kaffe og har købt en ny variant Hasselnød.
I morgen skal vi til Solrød ned til vores veninde og hun har været så sød at sige ja til at klippe os, på trods af hun er på barsel. Men så får vi også lige set hinanden og hinandens piger der er næsten lige gamle. Og nu når vi er på de kanter så har jeg aftalt med min bror at vi kommer forbi dem og siger Hej. De bor nemlig kun 5 min fra hinanden. Nåh bogen og kaffen kalder, ha en dejlig weekend

XXX

20130125-191816.jpg

20130125-191823.jpg

20130125-191830.jpg

20130125-191906.jpg

20130125-191939.jpg

