Tags

, ,

Nåh ja barnedåbs kage siger i… Argghh skal man også ha det! Okay fair nok selvfølgelig skal man det, så det bager jeg da lige til 60 mennesker…. En ting er at bage små muffins men en stor kage til 60 mennesker, der blir jeg nødt til at ha hjælp, og det fik får jeg. En veninde der er kanon til at bage kager kommer dagen før og hjælper mig. Hun har bagt sådan store kager før og gjorde det også til min 30 års. Så hun sørger for at finde lyserød marcipan og jeg får bestil sådan et sukkerbillede af Nicoline. Manden har lovet at handle ingredienser ind, regner med toblerone og hindbær mousse i. Endnu engang må jeg stoppe og og takke for de søde veninder jeg har og alt deres hjælp. Min mor var en rigtig god værtinde og gjorde meget ud af ting bordpynt mad mm jeg dur slet ikke til at være midtpunkt i sådan en stor forsamling og til at hygge mig med alle de praktiske ting jeg blir helt Rundtosset så hvor er det dejligt folk er så hjæpsomme. Der er virkelig også meget pt 3 barnedåb, 2 bryllupper fødselsdage mm

